Services

De Services van Keboem.

Groeit je sportschool, maar blijft het lastig om leden vast te houden? Heb je een waslijst van slapende leden? Weet je niet precies hoe je dit kunt verbeteren? Je bent niet de enige: retentie is de grootste uitdaging in de fitnessbranche.
Ook wij hebben het meegemaakt. En we hebben er zelfs ons werk van gemaakt om het anders aan te pakken. We staan te springen om je bedrijfsprocessen perfect in te richten.

Services:

Onboarding

Hoe haal jij jouw leden binnen? Maak gebruik van onze bewezen Sales-methodiek.

Automation

Nadat je de leden heb binnengehaald moet je ze weten te behouden. Weet je dat leden behouden tot 75% eenvoudiger is dan nieuwe leden werven?

Consultancy

Hoe haal jij jouw leden binnen? Maak gebruik van onze bewezen Sales-methodiek.

Ongoing

Nadat je de leden heb binnengehaald moet je ze weten te behouden. Weet je dat leden behouden tot 75% eenvoudiger is dan nieuwe leden werven?

Services

Zo werkt Keboem.

Wij verhogen de conversie van lead naar lid. 

Keboem werkt met een data-gedreven protocol. Met onze analyses zien we precies wat je al goed doet en waaraan het schort. Het doel? Klanten aantrekken, behouden en binden. Dat is waar we goed in zijn en dat is wat ons drijft.

We bieden 2 diensten: sales en retentie. Voor het beste resultaat kies je voor het complete pakket. Dan kunnen we je interne processen, je klantreis en je team compleet optimaliseren. 

In samenwerking met onze gerenommeerde partners ontzorgen we je volledig. We begeleiden je team actief en intensief. Daardoor kun jij je richten op datgene waar jij het beste in bent: het runnen van een sportschool. 

Vertrouw op onze cijfers: we verlagen de uitstroom met 40%. 

Cijfers staan centraal

Cijfers datamanagement en KPI's

Wij verhogen de conversie van lead naar lid. 

Keboem werkt met keiharde cijfers, niet met nattevingerwerk. We maken onze keuzes op basis van datamanagement en concrete KPI’s. We zorgen voor verandering op een procesmatige en gestructureerde manier. Samen met onze professionele partners optimaliseren we jullie aanwezige applicaties en systemen. Vaak heb je namelijk al veel tools in handen, maar gebruik je ze nog niet optimaal. We laten je zien hoe het anders kan en staan altijd voor je klaar. Iedere week bespreken we de gang van zaken met elkaar en kijken we vooruit.

Customer journey

Focus op de customer journey.

Wij verhogen de conversie van lead naar lid. 

Wij perfectioneren je sales en retentie. Hoe? Door het optimaliseren van 3 aspecten van je sportschool: je interne processen, je klantreis en je team. We rusten niet voordat we resultaat zien. Je sportschool moet er niet alleen mooi uitzien: het is cruciaal dat de interne processen soepel en efficiënt verlopen. Wij geven interdisciplinair advies en betrekken de hele organisatie bij het beleid en de toekomstplannen. We structureren de interne processen achter leadopvolging, sales én retentie.

De basis van je sportschool? De leden. Iedere stap van de klantreis moet perfect zijn. Wij ontwerpen een customer journey die bij jouw doelgroep en jouw bedrijf past. 

Dit leidt tot een betere customer experience, waardoor leden meer aandacht krijgen, zich beter voelen en langer lid blijven.

Op je team kun je bouwen. Zij zijn het gezicht van je sportschool. Wij trainen ze, zodat ze bij iedere stap precies weten wat er van hen wordt verwacht. Na onze training draagt ieder teamlid bij aan een fantastische klantbeleving.